Memaparkan catatan dengan label VITAMIN-LELAKI. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label VITAMIN-LELAKI. Papar semua catatan

Rabu, 8 Januari 2014

Alfafa Shaklee Untuk Lelaki

Kekadang ada yang tanya saya, vitmamin Shaklee iaitu Alfafa ni boleh ke tak untuk Lelaki. Jawabnya BOLEH. Sbbnya bila ckp pasal alfafa ni ramai yang ambil ialah perempuan/wanita .Ada yg ambil utk banyakkan susu badan dan utk kecantikan dalaman wanita dan untuk kesihatan satu badan.


Supplement shaklee ni semua golongan boleh ambil lelaki dan wanita takde restriction  utk lelaki dan wanita ni


Alfafa ni salah satu fungsi yg plg penting adalah detox, alfafa ni lebih kepada detox seluruh badan dan buang toksin, toksin yg byk boleh menyebabkan badan kita lemah, sering pening dan sakit jd takde masalah kat sini utk lelaki amalkan alfafa utk fungsi detox dan meringankan badan

Antara set ( ada Alfafa) yg selalu jadi pilihan elaki ambil alfafa adalah SET G dan GOUT. Ramai juga lelaki yg menghadapi masalah alahan seperti Resdung dan Gout .

Alfafa juga bagus utk kesihatan kulit muka, yg selalu tumbuh jerawat tu boleh ambil alfafa utk tujuan buang toksin, toksin yg terkumpul dlm badan tu selalunya mengundang jerawat yg berulang, so bila dah bersih dalaman, kulit pun susah nak tumbuh jerawat

Ada juga customer lelaki yg beritahu bila dah amek alfafa ni badan jd bertenaga dan tak cpt mengantuk . Ini terjadi  bila badan melalui proses detox lalu badan jadi makin ringan

Lain2 fungsi ALFAFA adalah

  • Alfalfa sgt memmabntu untuk menurunkan paras kolesterol jahat dari tubuh yg boleh menyebabkan sakit jantung dan strok
  • Alfalfa mampu menurunkan kadar gula darah. .
  • Sifat diuretik dari alfalfa efektif menghilangkan retensi air dalam tubuh sehingga mencegah edema.
  • Alfalfa juga efektif mengubati resdung dan masalah alaha
  • Tanaman ini bisa digunakan untuk memperbaiki sistem pencernaan dan untuk detoksifikasi.
  • Alfalfa juga efektif untuk mengurangi sakit sendi dan otot.
  • Utk mengurangkan masalah sembelit
  • Dapat mengatasi masalah bau badan
  • Elok utk mereka yg ada masalah kencing kotor, tak lawas dan masalah buah pinggang



Tidak semua alfalfa adalah sama,alfalfa yang didapati di supermarket adalah alfalfa sprout (biji cambah). Alfalfa lain mungkin ditanam dengan kaedah yang tak mementingkan teknologi hijau. Alfalfa Shaklee diperbuat dari daun alfalfa bermutu tinggi yang ditanam di California, USA – ditanam tanpa pertisid, racun kulat, bacteriosides, hormon sintetik dan bahan kimia.

So..bukan saja perempuan, malah lelaki juga boleh amalkan Alfafa ni utk kesihatan tubuh badan.



Berminat nak dapatkan Alfafa boleh hubungi saya.

Ready Stock / Cod / Self Pick Up / Pos
Untuk anda semua boleh juga mengambil supplement tambahan seperti vitamin Shaklee untuk kesihatan diri secara menyeluruh.Ingin dapatkan Vitamin Shaklee boleh hubungi saya..boleh juga klik untuk info vitamin ya..

Jom Like Page  Mummy Iera Vitta Shoppe / 941273 / 013-3240344
Facebook Zahirah Dzahir
Konsultasi secara EKSKLUSIF & hubungi saya untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA   khas untuk anda.
Berminat nak cuba @ Nak order vitamin Shaklee dengan saya ? info..produk menarik..harga menarik yang sememangnya berbaloi..cod Area Alor Setar, Jitra, k/nerang, Pendang dan sekitar dengannya..by pos utk seluruh negeri..bolehlah hubungi :


Zahirah Dzahir / ID NO 941273 / 013-3240344 ( SMS/WHATSAPP)
ieradzahir@yahoo.com | Mummy Iera Vitta Shoppe


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuh sebrang penyakit. ia hanyalah makanan tambahan untuk kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration

Isnin, 30 September 2013

Vitamin Shaklee Untuk Kesihatan Lelaki

Dengan cara hidup zaman sekarang ditambah dengan pemakanan yg tidak seimbang, kurang rehat, stress dan pencemaran udara/air, lelaki tidak terkecuali dalam menghadapi pelbagai masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, obesiti, strok dan banyak lagi. Ada di antara mereka yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun yang membawa kepada masalah kesihatan yang rumit dalam hidup mereka seperti:

  • Mati pucuk
  • Pembesaran prostate
  • Kelesuan
  • Kurang tenaga & stamina 


Program Men’s Vital Health Shaklee membekalkan nutrisi terbaik untuk kesihatan lelaki.
Kebaikan:

- Memelihara kesihatan prostat
- Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
- Memelihara jantung yang sihat
- Membantu mengekalkan tekanan darah normal
- Mengawal tahap kolestrol yang sihat


Elemen yang memusnahkan sel yang sihat iaitu radikal bebas kini makin menggandakan ketumpatannya dalam tubuh kita. Lebih-lebih lagi lelaki, kerana:-



– Menghadapi stress.
– Merokok atau berkawan dengan mereka yang menghisap rokok (perokok sekunder).
– Banyak berada di luar (pencemaran udara).
– Banyak mengikuti aktiviti fizikal seperti berjogging, berbasikal.
– Dan lain-lain

Perkara ini menjadikan radikal bebas semakin banyak dan antioksidan yang dihasilkan secara semulajadi tidak dapat menanganinya lagi.



Antara kesan2 yang disebabkan oleh radikal bebas dan kekurangan antioksidan:-



– Penuaan sebelum masa
– Imuniti badan yang lemah
– Risiko mendapat kanser
– Masalah otot
– Banyak lagi

 
Set Men’s Vital Health
  • OMEGAGUARD  
  • VITA-E COMPLEX 
  • ZINC COMPLEX 


Kesan radikal bebas berkait rapat dengan penuaan (Penuaan bukan berusia sebaliknya proses tubuh menjadi ‘buruk’). Jadi kesan penuaan lebih jelas pada mereka yang tinggi radikal bebas dalam tubuhnya.



Maka penting sangat untuk lelaki mengambil vitamin, dan jelasnya vitamin Shaklee yang terbaik kerana diperbuat dari bahan semulajadi dan ia menjalani ujian klinikal!
---------------------------------------
Konsultasi secara EKSKLUSIF & hubungi saya untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA   khas untuk anda.
Berminat nak cuba @ Nak order vitamin Shaklee dengan saya ? info..produk menarik..harga menarik yang sememangnya berbaloi..cod Area Alor Setar, Jitra, k/nerang, Pendang dan sekitar dengannya..by pos utk seluruh negeri..bolehlah hubungi :


Zahirah Dzahir / ID NO 941273 / 013-3240344 ( SMS/WHATSAPP)
ieradzahir@yahoo.com | Mummy Iera Vitta Shoppe


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuh sebrang penyakit. ia hanyalah makanan tambahan untuk kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration