Jalan Jalan Pasar Tani Makan Nasi Dagang Kelantan

By Zahirah Dzahir - 11/09/2016 04:35:00 PTG

Assalamualaikum..

Saya jarang pi Pasar tani. Sebabnya tak dak benda yang nak dibelinya. Kalau pi pun hanya nak beli makan saja. Yang Saya tau Pasar tani ni ada hari Khamis kat area Pacific Alor Setar, Hari Sabtu area Giant, hari Ahad area Mergong. Tak tau npulak kalau ada kat tempat lain lagi. 

Kat Pasar Tani ni ada jual makan, baju, barang masak basah dan kering. Tapi selalunya kalau Saya pi saya tengok ramai yang pi beli makan..sebabnya banyak jugak menu yang ada kat situ. Macam saya dok pi situ confirm beli nasi dagang. Ada lauk ayam, ikan n daging..ada menu masakan dia sendiri. Saya dok makan nasi dagang, buh ayam n daging bakar ja.. Ok la sedap la jugak..boleh la makan. 




Jalan jalan kat Pasar Tani tapi hujan, nasi dagang tak buka..

- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!