Setelah Lama Mencari..Juicer Panasonic

By Zahirah Dzahir - 4/15/2015 03:58:00 PTG

Assalamualaikum..

Kalau kita guna sesatu benda ni yang dah elok..lepas tu kita tukar nak cuba yang lain..mesti kita takkan puas hati. Cam tu juga la dgn Saya sefamily. Dulu2 la..My Mom ada beli juicer untuk buat ayaq buah. Juicer ni memang elok..besaq n bila guna puaih hati. Kira guna tu lama jugak..dari Saya sekolah menengah sampai Saya dah kawen blender tu masih lagi elok, buleh guna lagi walaupun ada la rosak siki2. Sedekah pi la kat orang yang nak.

Besa la..bila masa berlalu tu keluaq plak juicer yang lagi moden lagi terbaru. Kalau pi kedai letrik ni rambang mata tengok bemacam jenis juicer ni. Saja la nak try yang baru. Tapi bila dah beli tak puaih hati..Ada ja yang tak kena tapi nak buat camna dah beli guna je la. Dalam masa yang sama dok cari jugak juicer patern lama. Bila pi tanya, ada yang kata patern lama tu x keluaq dah. 

Baru ni pi beli barang kat kedai letrik, saja tanya juicer yang elok jenama apa. Siap bawak katalog lagi tunjuk. Cari punya cari..rupanya ada juicer yang dicari.. jenama Panasonic.
Ada 1 set Juicer/Blender n Juicer saja. Terus My Mom ambek yang tu tapi Juicer tu kena oder dulu. Tak dak dalam simpanan depa..kalau ada yang nak baru depa oder.


Tunggu 2 @ 3 hari sampai juicer tu..memang sama dengan patern lama. Cuma yang baru ni nampak solid sikit la. Apa pun memang puas hati. 

ada penolak bahan, berus pencuci dan penutup muncung

 kegunaan penutup muncung..tak mau guna pun tak pa..tapi takut 
satgi ayaq jus tu terpelanting rata..

ada juga resepi ntk buat jus
- Mummy Ira - 

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!