Perlu Ka..Ianya Dijadikan Viral..

By Zahirah Dzahir - 3/12/2015 09:57:00 PG

Assalamualaikum..

Sejak kemaren, heboh dalam lama sosial pasai gambar  anggota polis yang sedang bertugas di Balai Polis Komuniti Mak Mandin,Butterworth yang terlelap ketika bertugas telah tersebar.

mymetro 

Banyak la komen dari pembaca..ada yang backing kata depa pun manusia..mengantuk tu biasa la. Ada juga yang tak puas hati kata, waktu bertugas..mana boleh tidur time kerja. Dah jadi perang pulak kat laman sosial kes ni.

Kalau ya pun, sapa yang ambil gambar tu..tak payah la sebarkan dan jadikan benda ni 1 viral. Rasanya boleh ja kot..pi ketuk meja polis tu n tegur jangan tidur waktu bertugas. Tak pun pi report ja kat ketua yang bertugas. Jangan la sampai menjatuhkan air muka orang. Dah tersebar camni..silap2 boleh terjejas periuk nasi anggota polis tu.

Memang la, salah kalau tidur waktu bertugas ni tapi manusia mana yang tak mengantuk. Kalau yg kerja siang pun boleh ngantuk tambah kerja malam..lagi laa. Cuba pi chek sapapun tak kira la keja malam ka kerja siang..mesti ada juga yang tertidur. Kes ni boleh jadi hangat pasai depa ni polis..cuba kalau pekerja biasa. sapa pun tak kata apa.

Orang kita ni cukup suka bab2 nak malukan orang ni. Tambah pulak la ni mudah dengan adanya lama sosial ni..lagi mudah n cepat nak maluka orang. Rasanya tak payah la sapa2 pun nak aibkan orang ni..tak dak faedahnya. Kalau hari ni kita malukan orang..besok2 kita plak yang kena. Masa tu baru tau camna rasanya bila kita pulak yang dimalukan. Sudah sudah la tuuuu...

- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!