GOOD BYE 2014..WELCOME 2015..

By Zahirah Dzahir - 1/01/2015 12:55:00 PG

Assalamualaikum..



Alhamdulillah..dah pun nak berakhirnya tahun 2014. Cepat sangat masa berlalu. Sepanjang tahun 2014 ni..Ada yang best jadikan sebagai kenangan indah dan yang tak best kita lepaskan dan jadikan sebagai pengajaran yang berguna dalam hidup..

Buat Keluarga : Koranglah yg terpenting dalam hidup saya..
 
Buat Sahabat : Jangan lupa kan saya ya, ingat2 lah kat saya ni..  
Buat kawan2 : Maaf ya kalau  saya ada buat silap dan salah, yg disengaja mahupun tak disengajakan.
Buat Yg Tak Suka Kat saya : Maaf jika selama ini saya selalu salah dimata kamu
Buat yg sayang pada saya : saya juga sayang pada kamu.
Buat org yg prnah menyakiti saya : Terima kasih ya kerna sudah mngajar saya bgaimana utk trus tabah dan  sabar.
Buat yg baru nak kenal dgn saya : Terima kasih sebab sudi nak kawan dengan saya..walaupun kita tak pernah jumpa..hanya jumpa di alam maya.. 


Terima kasih semua sebab sudah ada dalam hidup saya, yg menjadikan tahun 2014 saya jadi ceria.


Terima kasih semua 


Harap maaf kan saya andai ada silap 



SELAMAT TINGGAL 2014..
-----------------------------------------------------------------------
SELAMAT DATANG 2015


Selamat Datang Tahun Baru 2015.. SeMoga Kehidupan yang bakal dilalui tahun ni  dipermudahkan.. Inshaallah..

Aamin..

- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!