Jalan Jalan Teluk Senangin Lumut Perak ( YeoB Bay Hotel & Resort) part 2

By Zahirah Dzahir - 11/30/2014 11:59:00 PTG

Assalamualaikum..

Susah jugak nak cari hotel or resort masa cuti sekolah ni. Ada tu ada tapi nak cari dengan bajet yg kita ada tu susah sikit. Banyak yang ada pun yang mahal sikitt. Ikutkan saya pun tak tau pasai Hotel ni. Ada member yang bgi info so telefon n terus booking. Takut tak dak kosong susah jugak.

Dapat la kat YeoB Bay Hotel & Resort. Tu pun nak penuh jugak. Harga untuk semalam pun kira boleh la tahan. Yeob Bay ni area Teluk Senangin satu jalan dengan Hotel Swiss tapi Yeob Bay ni masuk ke dalam lagi. Kalau sapa tak tau guna ja GPS..Hotel ni pun ok. Bilik macam di pecah 2. Kalau tak 1 bilik ada 2 katil ni sambung dengan bilik sebelah ada 4 katil. Tak payah nak berebut.

Serba sikit Info tentang Yeob Bay Hotel&Resort ni..

Terletak di tepi pesisir pantai Teluk Senangin, kira-kira 20 kilometer dari Lumut Perak, yang masih tidak terusik dengan skala pembangunan besar, kedudukannya menghadap Pulau Pangkor turut menjanjikan pemandangan menarik saujana mata memandang. Menikmati deruan ombak dan hembusan angin pantai akan lebih bermakna jika anda turut menikmati kemudahan barbeku pada waktu malam yang ditawarkan oleh pihak hotel di ruang kafe terbuka dengan hanya RM30 seorang. Restorannya yang dibuka dari pukul 7 pagi sehingga 10 malam pula menawarkan menu masakan Melayu dan Barat 

Yeob Bay Hotel & Resort
Lot 6606, Teluk Senangin, Lumut, Pangkor, Malaysia
03 - 4252 6535
03 - 4252 9535


disediakan juga lot parking 
 bahagian kaunter- credit agoda.com
 
dapat bilik yang nampak laut 

 ni yang sebelah 1 bilik ada 2 katil

 ni yang lagi sebelah bilik

 kena berhati2 sikit tang balkoni takut ank2 kecik panjat

 

area untuk iron baju

 ni tempat makan bahagian luar
 
  
bahagian kaunter- credit agoda.com
 
Ni je la pic yang sempat saya snap. Kira ok la Yeob Bay hotel & Resort ni, sebabnya bilik pun selesa dan ada sekali dengan tempat makan. Tak payah susah2 nak pegi beli kat luar. 

- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!