BerGembira Kami Sekeluarga Di Hari Raya Aidilfitri 2014

By Zahirah Dzahir - 8/01/2014 03:50:00 PTG

Assalamualaikum..

Hari ni saya nak cerita tentang kisah raya tahun ni.Raya setiap tahun macam biasa. Tak balik kemana pun..dah dok Alor Setar..husband pun orang Alor Setar jgak..so x payah nak berebut bagai nak raya mana.

Pepagi cam biasa akn tolong my mom masak dulu..dah abes masak baru bersiap2 pakai baju raya. Macam biasa mesti la bermaafan n bergambar tapi nak bergambar pun ssah dengan bebudak kembar ni..x mau dok diam..lat jadi jga..


setelah berhempas pulas nak bergambar..
ank2 tema hijau..tpi husband ja lari tema.. 

gambar hero2 saya...Hazim, Haziq n Hadif

kejap je la..pakai songkok..tapi kali ni bertahan 1 hari dgn baju melayu..

 dengen Aisyah, kezen yg dok Alor Setar jgak

ni nak pi jalan beraya..baju moden plak..anak2 tetap boria..

 wit my sis n anak sedara yang lain

haa.. yang ni anak2 saya dan anak sedara saya..yg ni je la..tak ramai pun..

 malam menjelang tiba..yang ni yang best..perang mercun

 untuk bebudak kecik main pop pop jaaa


Btw..Di sini saya ingin mengucapkan  SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN kepada pmbaca blog Ira Mummy Si Kembar, semua rakan2 blogger dan sesiapa sahaja yg mengenali diri ini. Walaupun kita semua tak pernah berjumpa dan bertemu di dunia blogger sahaja, tetapi saya berharap semoga persahabatan kita berkekalan sampai bila2. Dan buat pembaca blog saya sudi2kan terus ikuti blog saya k..

Wassalam.. 

Salam Aidilfitri dari saya Ira Mummy Si Kembar..

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!