READY STOCK/COD/SELF PICK UP/POS & JOIN MEMBERSHIP SHAKLEE

By Zahirah Dzahir - 4/17/2014 02:09:00 PG


Sekali lgi Buat pembaca Blog iramummysikembar..Buat anda yg berada di area Alor Setar, Jitra, Pendang,K/Nerang n sekitar dengannya...dan seluruh Malaysia ..Kalau ada yg nak join member Shaklee / yg nak berbisnes Shaklee boleh contact saya..

Ramai yang menggunakan produk Shaklee tapi tak join ahli..padahal kos join ahli murah sangat..sekali daftar seumo hidup..



Rugi kalau tak jadi ahli,  jadi ahli lagi untung..tak payah pikir dah nak dapat murah..mmg akn dapat harga ahli..x payah pikir ssah nak dapat barang..sekarang online pun boleh.

tapi kalau daftar dengan saya , kat saya ada Shaklee READY STOCK.

tak kira join ahli x sama tempat pun takpa..bila dah join ahli..boleh ja pi hq n online..
so..jamgan malu jangan segan..saya sekadar nak bantu korang ja..k


cepat2 join Shaklee..bila dah join ahli..boleh ja pi hq n online..              
so..  jangan malu jangan segan..saya sekadar nak bantu korang ja..


-keahlian cuma rm 65 seumo hidup..
-bonus/uv semua ada..
-x payah beratur panjang kat hq coz Vitamin READY STOCK..Inshallah semua ada..

Kalau berminat nak join n nak harga diskaun membership boleh contact saya...


Kenapa saya suka Shaklee
- vitaminnya yang best
- harga ahli dpat diskaun 20-30%
- ada bonus bulanan
- senang nak oder barang/hq/online
- barang ready stock



Senarai Produk Ready Stock..
Jika salah 1 Produk Shaklee kehabisan stock akan diberitahu semasa anda buat pesanan.

Zahirah 013-3240344

FB - Zahirah Dzahir
Like Fanpage - Mummy Iera Vita Shoppe

* KLIK SINI UNTUK CARA JOIN AHLI *

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!