11/3/14-Selamat Hari Jadi Kembar Hazim dan Hadif Yang ke 3 Tahun

By Zahirah Dzahir - 3/11/2014 07:07:00 PTG

semalam birthday Abg Haziq..hari ni 11/3/2014..birthday si kembar plak. Hazim n Hadifm yang ke 3 tahun..kejap ja masa berlalu tup2 dah 3 tahun..

sebelum lahirnya si kembar, saya kehilangan baby yang bakal lahir. Cukup 9 bulan usia kandungan saya n hari sepatutnya saya lhirkan bby saya..tiba2 bby dah x bernyawa di dlm kandunga. Tak tahu punca sebenar..maybe bby lemas. Sedih sangat tetapi saya redha

 Selepas 7 bulan kehilangan bby, saya disahkan pregnant lagi..Alhamdulillah..bersyukur sangat..masuk bulan ke 3 kandungan saya..biasa la chek up doktor..husband ada skali..scan la perut..lama jgak doktor dok belek kat monitor tu..


tetiba doktor bersuara ..eh, ada dua janin..kami semua diam..terkejut..saya n husband cam x percaya..Alhamdulillah sekali lagi..Betapa agungnyanya kuasa Allah..Allah telah gantikan bby saya yg ninggal dengan kembar..bersyukur sangat..

11/3/2011..Saya msuk wad Putra Medical Centre (PMC)..saya kena ceazer coz nadi salah orang bby lemah..tepat 10.57 mlm lahirlah kembar lelaki MUHAMMAD HAZIM ZIKRY dan 10.58 malam MUHAMMAD HADIF ZAFRY..Alhamdulillah semuanya selamat..dan membesar dengan sihat smpilah sekarang masuk 3 tahun..semoga Hazim n Hadif menjadi ank2 yg soleh dan berjaya dalam kehidupan kalian masa akn datang













- mommy ira-

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!