ESP

Khasiat ESP Shaklee Untuk Ibu Hamil

By Zahirah Dzahir - 3/07/2014 09:09:00 PG

Energizing Soy Protein (ESP) merupakan supplement yang berbentuk serbuk yang perlu dibancuh dengan 200 ml air suam  / air sejuk. ESP memberikan banyak khasiat kepada mereka yang mengamalkannya, terutama untuk seorang ibu yang sedang hamil (pregnant mom). Seorang ibu hamil memerlukan protein sepanjang kehamilan mereka kerana protein memberikan banyak khasiat kepada ibu dan juga janin. 





Apakah Khasiat & Kelebihan ESP (Protein) Shaklee untuk Ibu Hamil?- Membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. 

- Sangat diperlukan oleh wanita yang mengandung dan menyusukan anak. 

- Penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit.

- Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Ianya juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit. 

- ESP juga memberi ibu tenaga di mana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. 

- Ia juga memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat. 

- Protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi. 

Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. Keperluan protein ini semakin penting ketika memasuki 
trimester ke-3. 

Ibu-ibu akan mendapat lebih tenaga dan sistem imun badan juga dipertingkatkan. Ini adalah kerana ESP mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia dan ia turut diperkaya dengan 5 vitamin dan 4 mineral penting yg sgt diperlukan oleh tubuh badan kita. Kulit ibu juga akan menjadi lebih cerah, anjal dan licin kerana amalan ESP secara konsisten dapat menghalang pigmentasi dan penuaan.



Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur dan 12 kali ganda susu.

Banyak bukan khasiatnya? 


Sudah tentu kita tidak dapat mengamalkan setiap hidangan itu pada satu-satu masa.
Jadi, amalkanlah ESP untuk mendapat khasiat yg berganda. Ia juga rendah lemak, bebas kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan manusia. Indeks Glisemik ESP juga rendah (G.I. 39) dan ini menjadikan ia sangat sesuai diambil oleh penghidap kencing manis.

Jangan risau, ESP adalah selamat dan HALAL kerana ia diproses menggunakan proses pensijilan tersendiri yg dikenali sebagai Identity Preserved Program (IPP) di mana ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehinggalah kepada pengeluarannya. Kacang soya yg digunakan juga mengandungi non-GMO dan diproses pd suhu rendah utk kekalkan proteinnya.

Buat ibu ibu hamil di luar sana. tak rugi kalau anda nak mencuba ESP ni untuk kesihatan diri dan baby anda juga.

Konsultasi secara EKSKLUSIF & hubungi saya untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA   khas untuk anda.
Berminat nak cuba @ Nak order vitamin Shaklee dengan saya ? info..produk menarik..harga menarik yang sememangnya berbaloi..cod Area Alor Setar, Jitra, k/nerang, Pendang dan sekitar dengannya..by pos utk seluruh negeri..bolehlah hubungi :



Zahirah Dzahir / ID NO 941273 / 013-3240344 ( SMS/WHATSAPP)
ieradzahir@yahoo.com | Mummy Iera Vitta Shoppe

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuh sebrang penyakit. ia hanyalah makanan tambahan untuk kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!