Pertama Kalinya & Pengedar Sah Shaklee

By Zahirah Dzahir - 8/24/2013 10:58:00 PG


sepanjang hidup saya..x penah pun terpikir nak buat blog...cam best jgak bila tengok ramai orang yang buat blog ni..kira cam diari la..cuma diari ni semua boleh baca..
teringin jugak nak kongsikan life stori yang menarik & kongsi stori yang jadi disekeliling kita. Lagi 1 saya juga ingin bertukar maklumat tentang info kesihatan dengan pembaca yang lain..so saya cubakan juga create blog ni..
lagi teringin saya nak buat blog ni bila saya mula mengamalkan produk dan baru saja menjadi pengedar sah SHAKLEE..yang penting saya dapat berkongsi info kesihatan dengan semua..



Dah lama saya amalkan produk Shaklee..tapi biasa la zaman muda endah tak endah ja makan vitamin ni..tapi bila dah umo pun semakin meningkat..baru terpikir nak ambil supplemen tambahan tetapi nak cuba jenama yang lain..ada juga sya cuba 2 3 jenis jenama yang lain tpi tidak bersesuaian dengan saya

Saya nak cari supplemen yang boleh di ambil untuk seluruh keluarga..akhirnya saya balik semula kepada produk Shaklee..bila  chek bebetul produk ni mmg sesuai untuk 1 keluarga..saya..husband..anak@ n mak saya pun telah mengamalkan produk SHAKLEE..sememangnya  produk ni Berkesan..

Mengapa saya pilih SHAKLEE .. kerana produk Shaklee dihasilkan 100%  semulajadi dan sesuai untuk semua golongan..Saya harap agar kita dapat berkongsi & bertukar buah fikiran mengenai khasiat dan kebaikan supplement Shaklee dari masa ke semasa. Saya harap juga agar anda terus bersama saya untuk post post yang seterusnya..

Jumpa lagi di blog seterusnya

Berminat nak cuba @ Nak order vitamin Shaklee dengan saya ? info..produk menarik..harga menarik yang sememangnya berbaloi..
cod Area Alor Setar, Jitra, k/nerang, Pendang dan sekitar dengannya..by pos utk seluruh negeri..
bolehlah hubungi :


Zahirah Dzahir / ID NO 941273 / 013-3240344 ( SMS/WHATSAPP)
ieradzahir@yahoo.com | Mummy Iera Vitta Shoppe

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!